zondag 7 mei 2017

Summertime....

Hallo allemaal.....

Voetbal zondag vandaag.....ik denk niet dat er iemand is die het heeft gemist hahahaha....
Dan is er in ieder geval voor mij tijd om te knutselen.....al is die tijd er toch wel hoor hihihi.

Ik wilde een kaartje maken voor in de FB groep van Syta en daar is het thema.....Strand.
Dat is als volgt uitgewerkt door mij.....


Niet zo uitbundig als anders maar toch wel een echt Plony kaartje.....


Leuk om wat schelpjes toe te voegen ...en een stukje touw.....past wel bij een strand-kaartje......


Het is altijd een beetje snuffelen....wat heb ik...wat past erbij....
Leuk blijft dat toch....

Ik ga er weer vandoor.......terug naar de hobbykamer.......er moet nog wat DT-werk worden verricht.
Fijne avond allemaal.
xxx Plony


Challenges:
http://thesisterhoodofcrafters.blogspot.nl/ : B...Beach
http://everybody-art-challenge.blogspot.nl/
http://shoppingourstash.blogspot.nl/


14 opmerkingen:

  1. Mooie nostalgische zomerkaart Plony. Die zeemeeuwen zijn gaaf en ik vind het mooi dat je de hele kaart in sepia-tinten op hebt gebouwd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel echt een heel nostalgisch kaartje. De goede oude tijd zeg maar. Alles past wel weer heel mooi bij elkaar hoor. Leuk gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG this is just fabulous! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘The Letter B’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Its a fabulous card and the old vintage photo looks great.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige nostalgische kaart Plony!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Weer een heel mooi kaartje met leuke details groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Weer een heel mooi kaartje met leuke details groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ECHT LEUK Plony! Hierbij komt bij mij het Beach gevoel naar boven! Ik vind het onwijs mooi versierd op je kaart en de frantage is net zand van het strand! Zelfs zonder een bloemetje had het een blikvanger geweest!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the vintage look! Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie nostalgische kaart Plony
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It's a sooo gprgeous Card, very cute Photo Image, realy great Card!
    Thanks for joining us at EAC. Michi

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.